OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Naše podmínky v kostce 💡

  • Dodání – objednávky posíláme po celé ČR, nebo si je můžete vyzvednout osobně v Brně a okolí.

  • Platba – předem bankovním převodem, případně dobírkou. 

  • Vrácení – zboží můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu (čisté, nepoškozené, ideálně v původním obalu). Peníze vrátíme co nejdříve. Formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete zde.

  • Reklamace – pokud se objeví problém, dejte nám vědět na info@miminovkrabici.cz. Společně najdeme řešení, na vyřízení máme max. 30 dnů.

  • Bezpečnost – všechny naše produkty splňují evropské normy a jsou zdravotně nezávadné i pro nejmenší.

👉 Jsme malá česká firma a záleží nám na tom, abyste byli spokojení vy i vaše miminko. Pokud si s něčím nebudete jistí, ozvěte se – rádi poradíme.

 

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

účinné od: 17. 09. 2025

podle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník


Úvod

Abychom podmínky zbytečně nenatahovali a aby byly přehlednější, budeme v nich používat zkratky a budeme označovat:

  • všeobecné obchodní podmínky zkratkou „VOP“,

  • smlouvu o koupi dětského boxu „smlouva“,

  • webové rozhraní umístěné na webové stránce www.miminovkrabici.cz zkratkou „náš web“ nebo jenom „web“,

  • zboží, kterým je dětský box, zkratkou „zboží“,

  • kupní cenu zboží zkratkou „cena“.


I. ZÁKLADNÍ UJEDNÁNÍ

Abychom upravili naše i Vaše práva a povinnosti, která vzniknou, pokud se prostřednictvím našeho webu dohodneme na uzavření smlouvy o koupi zboží mezi prodávajícím (to jsme my – Kafejo, s.r.o., IČ 04262191, se sídlem Liberec X-Františkov, Řídkého 229/6, sp. zn. C 48954 vedená u Krajského soudu v Ústí nad Labem, nejsme plátcem DPH, jednající paní Nikolou Slavíčkovou Petrákovou, nar. 17. 9. 1985, e-mail info@miminovkrabici.cz, telefon +420 734 856 501) a kupujícím (to jste Vy), vydali jsme tyto VOP, kterými se náš vztah bude řídit.

Pokud s námi smlouvu uzavřete, prohlašujete, že jste se s VOP seznámili.

V případě uzavření smlouvy máme povinnost Vám dodat zboží a Vy máte povinnost uhradit kupní cenu.

Upozorňujeme, že pokud jste s námi uzavřeli smlouvu jako spotřebitel, to znamená mimo rámec Vaší podnikatelské činnosti, můžete odstoupit od uzavřené smlouvy podle § 1829 občanského zákoníku ve lhůtě 14 dnů od obdržení zboží.


II. INFORMACE PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY

Než společně smlouvu uzavřeme, sdělujeme Vám tyto informace:

  • náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby (cena internetového i telefonického připojení se řídí podle podmínek Vašeho operátora, my si neúčtujeme žádné další poplatky),

  • požadujeme úhradu kupní ceny předtím, než Vám zboží dodáme, s výjimkou platby na dobírku,

  • veškeré ceny na našem webu jsou konečné, včetně všech zákonných poplatků. Nejsme plátci DPH,

  • zboží Vám dodáme prostřednictvím osobního odběru nebo doručením na Vámi zvolenou adresu prostřednictvím dopravce,

  • za dodání a případně i platbu na dobírku je nutné uhradit náklady, jejichž výše je vždy uvedena v objednávkovém formuláři,

  • smlouvu uzavíráme v českém jazyce, je uložena v našem elektronickém archivu, do kterého nemáte přístup,

  • nejsme vázáni žádnými kodexy chování,

  • cenu nepřizpůsobujeme osobě spotřebitele na základě automatizovaného rozhodování.


III. INFORMACE O ZBOŽÍ A CENÁCH

Na našem webu nabízíme zboží – dětské boxy a jejich příslušenství. Veškeré zboží je uvedené a specifikované v obchodní prezentaci na našem webu, včetně ceny a hlavních parametrů.

Ceny jsou uvedené v českých korunách a jsou konečné. K ceně bude připočtena pouze cena za zvolený způsob dodání zboží a případně příplatek za platbu na dobírku. Výše těchto nákladů je vždy uvedena v objednávkovém formuláři.

Ceny zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě.

Pokud poskytujeme slevy, zpravidla není možné kombinovat více slev, pokud se nedohodneme jinak.


IV. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

Pokud máte zájem o koupi zboží, vyberete si jej na našem webu, zvolíte počet kusů, způsob platby a doručení a prostřednictvím košíku a objednávkového formuláře nám odešlete objednávku.

Před odesláním objednávky máte možnost kontrolovat a měnit údaje, které jste zadali. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“.

Po odeslání objednávky:

  • Vás vyzveme k úhradě ceny a případných nákladů na dodání,

  • obdržíte potvrzení o přijetí objednávky na e-mail, který jste uvedli.

Okamžikem, kdy bude uhrazena kupní cena (nebo zvolena dobírka) a současně Vám zašleme potvrzení o přijetí objednávky, je smlouva uzavřena.

Objednávku můžete zrušit, dokud Vám není odesláno oznámení o přijetí objednávky.

Pokud dojde k zjevné chybě při uvedení ceny zboží, nejsme povinni dodat zboží za tuto zjevně chybnou cenu, i když byla objednávka potvrzena. O chybě Vás budeme informovat a zašleme Vám novou nabídku.


V. PLATEBNÍ A DODACÍ PODMÍNKY

Dodání zboží:

  • osobní odběr v Brně a okolí (dle domluvy),

  • doručení prostřednictvím dopravce na adresu zadanou v objednávce.

Způsoby úhrady:

  • bankovní převod (podle platebních údajů na webu nebo v potvrzení objednávky),

  • dobírka – při převzetí od dopravce, v hotovosti nebo kartou dle možností dopravce.

V případě dobírky je účtován příplatek, jehož výše je vždy uvedena v objednávkovém formuláři.

Za úhradu považujeme okamžik připsání prostředků na náš účet nebo zaplacení při převzetí na dobírku.

K ceně zboží se připočítávají náklady na dodání a případně příplatek za dobírku. Výši vždy vidíte při objednávce.

Daňový doklad zasíláme elektronicky na Vaši e-mailovou adresu.


VI. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu.

Pro dodržení lhůty postačí, když ve lhůtě odešlete oznámení o odstoupení. Můžete využít formulář, který je přílohou těchto VOP.

Pokud od smlouvy odstoupíte:

  • zboží nám vrátíte do 14 dnů od obdržení potvrzení o přijetí odstoupení,

  • nesete náklady na vrácení zboží,

  • vrátíme Vám cenu včetně nákladů na dodání odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání.

Zboží musí být vráceno nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné, nejlépe v původním obalu.

My jsme oprávněni odstoupit od smlouvy např. z důvodu vyprodání zásob nebo přerušení výroby.


VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE

Zboží je bez vad, pokud odpovídá ujednanému popisu, množství a kvalitě a pokud má obvyklé vlastnosti.

Pokud vada nastane v prvních 12 měsících od dodání, má se za to, že zboží bylo vadné už při dodání. Zboží můžete reklamovat do 24 měsíců od převzetí.

Vaše práva závisí na tom, zda jde o podstatné, nebo nepodstatné porušení smlouvy. Můžete požadovat: opravu, výměnu, slevu nebo odstoupení od smlouvy (pokud je vada podstatná).

Reklamaci můžete uplatnit osobně nebo písemně na naši adresu, nejlépe však e-mailem: info@miminovkrabici.cz 

Reklamaci vyřešíme co nejdříve, nejpozději do 30 dnů.


VIII. ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ

Naše vztahy se řídí právním řádem České republiky.

Znění VOP můžeme měnit, přičemž tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá v době účinnosti předchozí verze.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce: www.adr.coi.cz a také ADR - evropský nástroj mimosoudního řešení spotřebitelských sporů:  https://consumer-redress.ec.europa.eu/index_cs. 


Příloha – Formulář pro odstoupení od smlouvy

(vyplňte a zašlete pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

Adresát: Kafejo, s.r.o., IČ 04262191, se sídlem Liberec X-Františkov, Řídkého 229/6, zapsaná v OR vedeném KS v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 48954, e-mail info@miminovkrabici.cz tel. +420 734 856 501, www.miminovkrabici.cz

Oznamuji, že odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží: ……………………
Datum objednání: ……………………
Datum obdržení: ……………………
Číslo objednávky: ……………………
Peněžní prostředky byly hrazeny: ……………………
Požaduji jejich vrácení způsobem: ……………………
Číslo účtu (pokud vrácení převodem): ……………………

Jméno a příjmení: ……………………
Adresa: ……………………
E-mail: ……………………
Telefon: ……………………

V …………………… dne ……………………

Podpis: ……………………


FORMULÁŘ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Formulář odstpoupení od smlouvy v PDF.